Whos amung us

dinsdag 26 oktober 2010

Eindelijk een blog!!

Hoi fantastisch-creatieve-mede-bloggers... In deze blog wil ik jullie meenemen in alle dingen die ik met héééél veel plezier doe! Sinds enkele weken volg ik op donderdag 3 uur naailes. Ik kijk er steeds enorm naar uit! ;) Ook thuis probeer ik wat leuke dingetjes te maken... met als inspiratie jullie fijne blogs!! Ik kook erg graag.. en probeer vaak nieuwe dingen uit! Ook desserts kunnen me op elk moment bekoren! Ik hou van rommelmarkten, tweedehandsbeurzen en kringloopwinkels. Sinds enige tijd verzamel ik Vintage Fisher Price-speelgoed! Ik ben er helemaal weg van! Veel plezier met het bekijken van mijn blog! Indien jullie vragen, tips, ideeën hebben, laat me weten op eline_guetard@hotmail.com! Liefs ElineMien

1 opmerking:

  1. Hallo Eline, wat leuk dat jij nu ook een blog hebt. Ik ga je met veel plezier volgen. Bedankt dat je me bij een van je inspiratiebronnen hebt gezet. WOW wat een eer :) x

    BeantwoordenVerwijderen