Whos amung us

zaterdag 2 april 2011

Luier!

Ik kan er niet aan doen, maar ook in mijn naaien begint er nu veel in het teken van ons groeiend boeleke te staan! Ik kan tegenwoordig ook geen gewoon rokske meer aan.. dus ja.. waarom zou ik da nog moeten maken. Of heeft er iemand van jullie nog een goed patroontje voor een zomers zwangerschapsrokje?!

Ik had gisteren, na lang zelf zoeken, een kei-goede link gekregen van ex-collega Kristin!
Herbruikbare luiers zijn al super voor het milieu, en als je ze dan nog eens zelf maakt, zijn ze ook goed voor de portefeuille!!
Ik ben dan flanel gaan kopen in Eurotex in Mechelen, aan -50%, en bovendien in toffe kleurtjes! 'S avonds had ik een heel fijne naai-avond met twee vriendinnen!
M. maakte een megamooie rok inclusief PASPEL, deze was niet af, maar hopelijk zien we hem snel verschijnen! En J. maakte een tof piramide-portefeuilleke van Eloleo!! ;) schattig! en het was de eerste keer dat ze achter zo'n machien zat!! Toppie, we zijn kei trots op je!

Ik maakte dus deze oranje luier. Helemaal zelf, helemaal niet moeilijk! Heb alleen nog geen babyke om het eens te laten passen! :p ik ben er heel blij mee, want vind het resultaat helemaal zoals op de fototjes op de site van Bibieke!


Lots of love, Eline

1 opmerking: