Whos amung us

woensdag 7 september 2011

Afwachten...

Jaja, ik hoor blijkbaar bij diegene die zonder problemen meerdere dagen overtijd gaan.. inmiddels ben ik 40 weken en 5 dagen...  en da begint wel te tellen!
Vanaf week 38/39 dacht ik er eigenlijk op alle vlakken al klaar voor te zijn, maar ja... Gisteren moest ik op controle in het ziekenhuis, aan de monitor gelegen. 'Alles is in orde hoor mevrouw, het zal wel gaan beginnen'. Maar ze zeggen er wel steeds bij: 'Als je dan vrijdag niet bevallen bent, dan mag je dan terugkomen... ' het is dus maar halve hoop dat ze je geven! ;) tja.. 


Gelukkig weet ik me ongeveer wel bezig te houden en probeer ik nog te genieten van de rust die ik nu heb.

Bovendien heb ik ontdekt dat ik 50 volgers heb.. en zoals ik jullie eerder al beloofde, zou ik op dat moment een give-away doen! Momenteel heb ik niet veel inspiratie, dus als jullie me op ideeën zouden kunnen brengen! Meer dan welkom! (haken, naaien, ... ) Ik denk dat ik er wel pas aan begin wanneer de kraamtijd voorbij is... maar als jullie al wat ideeën geven, kan ik al het één en ander bedenken..

Lots of love, Eline

2 opmerkingen:

  1. ik wens je alvast al een vlotte en pijnloze bevalling toe :) of toch zo pijnloos als mogelijk bij een bevalling :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I know the feeling :-)
    Ik ben nog niet overtijd (ben momenteel 37+4 d) maar het weegt door..
    Alvast veel succes!
    Groetje van Saartje

    BeantwoordenVerwijderen