Whos amung us

donderdag 10 november 2011

Op weekend..

Wij gaan een weekendje weg.. jaja voor 't allereerst sinds Amélie haar geboorte! En ik vind het natuurlijk het spannendst van allemaal! Bad mee, pampers mee, billenzalf mee, ... amai ne mens moet aan zoveel meer denken dan vroeger! En voor ons eigen vergaten we af en toe al wel iets.. maar dat is minder erg, zolang zij alles heeft wat ze nodig heeft, zal ik al content zijn! 

We rijden 500 kilometerkes (Auxerre) verder naar familie van mijn vaders kant... Mijn grootvader is er zelf 90, en ik ben heel blij dat we naar daar kunnen gaan, zodat hij Amélie kan ontmoeten!  

Zo, ziet ze er tegenwoordig uit! De weken vliegen voorbij. Ze is zaterdag twee maanden oud!
Happy vermaanddag meisje! Ze kan zalig lachen! Op de tweede foto brabbelt ze met de beestjes van de mobiel... ohhh, i love it!



Ja hoor, u ziet het juist... daar ligt een tut naast haar hand.. en nee ze wil nog steeds niet..

Iemand tips om uw kleine van de pink van haar mama/papa af te helpen...  of liever om de mama/papa hiervan af te helpen? ;) Zij zou het nog lang genoeg willen volhouden geloof ik... maar onze pink krijgt stilaan een puntje als ze dat nog lang volhoudt!

Tot volgende week!

Lots of love, Eline

1 opmerking:

  1. veel plezier op weekend! dat is een serieuze verhuis eh! Nu nog en ze is al bijna 3 :) Wij vragen ons af als e ooit een 2e nemen waar we die spullen allemaal moeten laten :)

    BeantwoordenVerwijderen