Whos amung us

vrijdag 2 december 2011

Nog eens een positieve noot!

Bij Mme Zsazsa vond ik dit overheerlijke recept: Speculaastiramisu ... En het is inderdaad ene voor meelopers! Amaaaai... zo goed, mijn bezoek was er ook helemaal weg van! We staken er ook eentje even in de diepvries, en dat was schijnbaar ook heel lekker! toegegeven.. mme Zsazsa haar chocolade-krullen zijn schoner als die van mij! :p


Verder weten jullie allemaal dat ik de gelukkige was onder velen, 262! ;) Elisanna, hartelijk bedankt voor deze mooie clutch! Iedereen op de naailes vond het super dat ik iets van jou hand in mijn bezit kon krijgen ;) fijn he, fier dat ik was! ;)

Bedankt ook voor de tutorial, ik kan niet wachten om aan de slag te gaan!

Made by Elisanna

Lots of love, Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten