Whos amung us

donderdag 1 maart 2012

Jarige (schoon)zus...

Lieve zussen, zijn waardig mooie kadootjes te ontvangen! dus maakte ik deze toffe clutch, model ontworpen door deze toffe madam!



Dit was dan meteen een perfect hoesje voor de bon van de BioPlanet! tegenwoordig vind ik het ook fijn daar af en toe langs te gaan... veel meer soorten groenten dan bij ons achter den hoek!


En dan nog een paar fotokes van mijn lieve dochter, die groentjes stillekes aan toch begint te appreciëren.. gelukkige maar.. binnen een week zit ik terug achter mijn burooke! mhmhm.. Heimwee.. dat lange verlof zit er nu helaas weer op. Gelukkig kan Amélie opgevangen worden binnen de familie! Hopelijk zullen er dan geen traantjes aan te pas moeten komen, zowel bij haar niet, als bij mij! ;)



    

Een zotteke dat is het alvast wel! 

En oh ja, veel te veel nieuws tegelijkertijd... vannacht was haar eerste nacht in haar eigen kamer! Snik... ze wordt veel te snel groot! zo'n kind van bijna 6 maanden is echt geen babyke meer!

Lots of love, Eline

2 opmerkingen:

  1. super mooit gemaakt, eline!
    En wat een leuke foto's van jullie kindje!
    lfs,
    Caroline b.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi! Ik heb dat stofje hier ook liggen, heel leuk gecombineerd met die gele paspel!

    En wat een schattige dochter, geniet nog van dat weekje samen!

    BeantwoordenVerwijderen