Whos amung us

zaterdag 28 april 2012

Gezellig kussen.

Nadat ik bij velen kussens zag verschijnen en bij Van Katoen die mooie kussens in de hun shop zag liggen, heb ik me er zelf ook eens aan gezet. Zo'n zacht kussen is ook wel echt een tof cadeau.

Helemaal niet moeilijk. Wel wat monnikenwerk, het vastzetten van de paspel met vele speldjes! Ik heb de paspel ook zelf gemaakt, niet moeilijk, en toch leuk! Stofje is van het vorige stoffenspektakel, ik heb nu al spijt dat het bijna op is... ik maakte er al eerder een verschoonset mee.

Sorry. De plooien zijn er nog niet uit gestreken.



Verder zijn we hier ook volop bezig met het planten van zaadjes en kijken naar wat er tevoorschijn komt. Nu nog wachten tot de ijsheiligen gepasseerd zijn om ze in de tuin te zetten. Ik zou er niet van verschieten dat het nog eens zover kan komen... alhoewel ze nu toch beter geven he?! Laat ons hopen.



Lots of love, Eline

6 opmerkingen:

  1. Tof stofje!
    Enne, dat gaat ook zonder speldjes, gewoon goed vasthouden ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja misschien idd, maar de eerste keer wilde ik het toch goed doen he!

      Verwijderen
  2. Leuk kussen en mooie stofje inderdaad! Ja, alle plantjes staan te popelen, he! Alles staat hier wel al buiten...Ik ben trouwens je nieuwste volger, nr 80 ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt super leuk stofje. Ook doe stoffen en blog terug van je diex zou ik allemaal wel willen hebben.

    Kom je volgen kei leuke blog.
    Liefs danielle
    Www.dapperedaantje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Net je blog ontdekt,leuk!
    Leuk kussen en tof stofke:)

    BeantwoordenVerwijderen