Whos amung us

zaterdag 25 juni 2011

Gps-hoesje voor collega!

Mhhmhm heb nog zoveel projectjes te doen voor de baby... Maar toen ik een aantal dagen geleden deze autotjes-stof kocht bij deze madam, was het voor mij té moeilijk om eraan te weerstaan! Ik dacht dat het ook redelijk snel klaar zou zijn... dus ben ik er maar gauw aan het Gps-hoesje begonnen, dat ik aan mijn collega beloofd had! Dit terwijl manlief een twee-tal uurtjes weg was!

De berekeningen voor de afmetingen gingen niet zo gemakkelijk, maar als bij wonder is het nog redelijk goed gelukt! .. en denk ik dat haar gps er perfect in past! Ik ben er zo blij mee!



Sinds gisteren ben ik 30 weken ver.. en zijn er dus slechts nog tien te gaan, of acht of twaalf! :p  waaahhh! Maar ik vind het superfijn om alles helemaal voor te bereiden!

Ik ben gisteren een kastje gaan kopen en vandaag hebben we samen de eerste laag van de babykamer geschilderd!  Het begint hier te kriebelen!! :-)

Maar vanaf volgende week hebben mijn hubbie en ik twee weekjes verlof dus dan kunnen we alles op ons gemakje doen!


Lots of love, Eline

2 opmerkingen:

  1. Wat een schattig stofje, mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gemaakt Eline. Het is goed te weten dat alles goed met je gaat en met de baby. Je maakt me nieuwsgierig naar de babykamer. Als het af is moet je zeker een foto plaatsen. Wij gaan ook niet met vakantie, ook wat 'knutselen' in ons huisje.
    Warme groetjes
    Elektra

    BeantwoordenVerwijderen