Whos amung us

dinsdag 21 juni 2011

en nog twee luiers...

Ik schreef er jullie een tijdje geleden al over... in dit bericht..
Ik heb er nu nog twee gemaakt in't groen! ;) Maar kmoet er zeker nog een viertal maken.. al gaat het wel snel op den duur.. 

Moesten jullie zelf nog tips hebben over herbruikbare luiers, natte doekjes, borstcompressen... Kortom alles wat met pasgeboren babytjes te maken heeft.. geef ze maar!  


Ik ben vandaag gaan haken bij 't Ateliesje.. ik ben bezig met een projectje voor als onze baby er is!
Het was in ieder geval heel gezellig! Tine's prachtig babytje, Nore, was er ook.. mmhh ik smelt al helemaal als ik haar zie! ;) nog eventjes, tien weken, geduld!

Lots of love, Eline

3 opmerkingen:

  1. Tips heb ik niet, maar ik vind het alleszins knap gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er goed uit! Veel succes met je projectjes en je baby en ook met de katoenen luiers! Ook geen tips hier, ik houd jouw blog in de gaten voor als ik ooit zelf tips nodig heb over dat soort zaken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooh super eline!
    als je tijd te veel hebt....ik krijg ook een boeleke :)

    x Ilse

    BeantwoordenVerwijderen