Whos amung us

zaterdag 14 januari 2012

Shame on me..

Het is weer een maand geleden dat ik jullie op de hoogte bracht van mijn dagelijkse bezigheden.. tjonge jonge.. Ondertussen heb ik wel mijn wekelijkse naailes weer opgepakt... 5 weken zonder, ne mens zou voor minder stil vallen ;)

Ik heb ondertussen ook hele leuke cadeaus gekregen, voor kerst, nieuwjaar en mijn verjaardag! Ik kom dus gelijk stoefffen! ;)

Een hele mooie doos van Orla Kiely, mama kent mijn smaak!

Een viltenhartje van Hexagoon, te gebruiken als speldenkussentje

Ook heel mooi gerief van Dille en Kamille, waaronder aardenwerken schaal en een pot voor patés en terrines in te maken! Als iemand lekkere receptjes heeft, laat het me weten aub ;) 

Ik ben ook nog een truitje aan het breien voor mijn lieve dochter... bedankt Annelies voor alle tips en de andere dames voor het superleuke gezelschap!


Amélie is nu 4 maanden, de tijd gaat heel snel! Binnen 2 maand ga ik terug aan het werk! 



Lots of love, Eline

1 opmerking:

  1. ma zo al een flinke grote meid zeg! en wat een mooie doos die je van je mama hebt gekregen! super zeg!

    BeantwoordenVerwijderen