Whos amung us

donderdag 30 december 2010

La liste d' Elinemien

Natuurlijk doe ik mee aan 10 projecten in 2011. Goede voornemens maken daar zijn we precies wel allemaal voor te vinden - hopelijk zullen we alles ook even goed kunnen uitvoeren...
Maar met al de inspiratie die ik kan opdoen op jullie geweldige blogs zal dit waarschijnlijk wel lukken.

1 van de 10 had ik ondertussen zelfs al gemaakt, het het luierzakje van Mme Zsazsa
Een tiende heb ik dus nog even moeten uitzoeken, maar ik had snel gekozen....

1. Een zomerrokje maken mét rits, kunnen jullie me hiervoor een goed patroon aanraden?
2. Een mooie flanellen pyjama maken voor mezelf
3. De tatanne-bag vind ik supermooi, en het lijkt me echt een handige 'op-stap'-tas!
4. De prinses op de erwt... vind het super.. maar is wel een hele uitdaging... hier zullen jullie me nogal moeten aanmoedigen! :p
5. Mijn eigen labels maken, zoals je hier kan zien... de uitleg staat ook in een reactie
6. Een wikkeldeken voor een beebiee... ik ga me inspireren op dit voorbeeld! Ze heeft er ook heeeel erg mooie stof voor gebruikt!
7. Ik heb nog steeds geen speldenkussen, en dit schildpad vind ik SUPERmooi!! Lijkt me ook wel een hele klus..
8. Nog wat leuke ritstasjes om weg te geven bij bepaalde gelegenheden... mijn collega's hebben er ook nog steeds recht op...
9. Iets in tricot.. maar weet zelf nog niet wat... als jullie tips/ideeën hebben.. let me know!
10. En last but not least, zo'n kei mooie bloemenbroche!! Ben er helemaal weg van... dit zal alles in 2011 opfleuren!

Helpen jullie me om dit zeker te volbrengen in 2011?! Bedankt!

Lots of love, Eline

5 opmerkingen:

  1. Dank je wel voor je deelname aan de give-away op mijn blog.
    Je hebt duidelijk een heel goede bewaarengel achter je staan. Proficiat met je winst!
    Kan je me even een mailtje sturen, zodat ik je de patronen kan doormailen?

    Bedankt!

    Groetjes
    Katia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes! ;-) Gaat je vast lukken! Leuk dat je meedoet met mijn give-away! Leuke blog heb je! Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor je lieve berichtje. Super om te horen dat de stempelS ;) in de smaak vallen :) Heel veel stempelplezier!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb nog wel een leuk zomerrokje patroon (enige probleem is dat ik het heb overgenomen op maatje 36... ik weet niet wat je maat is, maar misschien kan je zelf vergroten of verkleinen)
    Het is absoluut simpel... Bestaat enkel in een voor en achterstuk, geen stukjes boven of onderaan bij te voegen... Enkel nog een rits er in en het is klaar...
    Ik noem het het rokje om de rits op te oefenen haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. M'n maat is ook 36 à 38... Mhm mss wel interessant.. waar haalde je het?

    BeantwoordenVerwijderen