Whos amung us

zaterdag 11 december 2010

Leuvense shopping...

'k had vrijdag nog eens een dagje verlof, ben naar Leuven getrokken om wat te shoppen en heb nadien met een goede vriendin afgesproken...

Mijn tante zei me dat ik zeker naar Hexagoon moest gaan, dit is in de Ravenstraat nummer 81.. wat een geweldig winkeltje!! Moest ik eens veel geld krijgen zou ik daar met veel buiten komen! Ik heb hier de bloemenstofjes en de lintjes gekocht! Ben er helemaal weg van..
Bij Pauli op de Mechelsesteenweg heb ik het "wollig" stofje en het blauwe katoen gekocht! Nu kan ik weer veel gekregen ideeën beginnen uitvoeren! 




Ben 's avonds samen met een vriendin gaan eten in 'De Troubadour' in Leuven... mmhm een echte aanrader!! Nadien zijn we samen nog naar de kerstmarkt gegaan.. twas heel gezellig en echt een fijne kerstmarkt. Ik heb twee prachtige kerstboomversiersels en een stuk 'Aloe Vera' zeep gekocht.


Deze superschattige schaapjes zijn van de kringloopwinkel in Mechelen!


Lots of love, Eline

3 opmerkingen:

  1. Hallo Eline

    Wat een mooie banner heb je gemaakt voor je blog. Naaien en stikken zeggen mij echt niks maar als ik lees hoe enthousiast je hier mee bezig bent dan vind ik het wel leuk.
    groetjes en fijne feestdagen
    ELektra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die kleine bloemetjes en die schaapjes vind ik echt wel super tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Elekra: dank je wel, Ken heeft de banner gemaakt! Ik vind hem ook heel leuk!
    Ik zou dringend nog eens naar jou blog moeten surfen.. ik zie dat je weer erg actief bent!

    BeantwoordenVerwijderen