Whos amung us

vrijdag 17 december 2010

Let it snow, let it snow, let it snow...

Het ligt er vandaag uiteindelijk mooi bij, maar ik heb er wel 't één en 't ander voor moeten doorstaan..

Donderdag rond 17 u fietste ik in de gietende regen van 't werk naar huis. Regenbroek kwam van pas, maar had mijn skijas (die tegen de regen kan) niet aan... Vrijdag lag er sneeuw, maar ik dacht, moet lukken met de fiets.. 't was maar zachtjes aan het sneeuwen... en had mij bovendien deze keer goed ingepakt. Natuurlijk had ik na de eerste straat al spijt van mijn keuze, en bevond ik mij in een ware sneeuwstorm! Uiteindelijk ben ik met wat vertraging veilig op mijn werk geraakt...

Gelukkig krijg ik er iets voor in de plaats, en zie ik een prachtig winterlandschap vanuit mijn bureau!

Na de fietstocht in de gietende regen op donderdagavond ben ik aan een recept van Jeroen Meus begonnen... Cannelloni met spinazie en ricotta! Mhmhm supersupersuperlekker, echt de moeite om eens te maken! Moet wel een half uurtje in de oven, maar het maken op zich valt best wel mee! Ik heb er zelf geen foto van getrokken, maar om jullie een ideetje te geven..zo zag het er ongeveer uit..


Lots of love, Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten