Whos amung us

dinsdag 16 november 2010

Fisher Price

Ik heb twee nieuwe hebbedingetjes van Fisher Price...
Eentje hebben we gevonden op tweedehands.be, we zijn er helemaal blij mee! Zo'n nostalgie, niet normaal. Uren zou ik er opnieuw mee kunnen spelen! ;) Aaahh .. Bovendien zat het wonder boven wonder nog in de originele doos. Toen ik er even over nadacht vond ik het toch sjiek dat je de doos van zo'n speelgoed zo lang bewaard hebt.. Het gaat wel over 32 jaar he!?

M'n nicht heeft ons ook een Fisher Price Vintage vliegtuig gekocht in de kringloop winkel van Leuven! Ben benieuwd hoe het eruit ziet.. Ik zal haar snel eens moeten uitnodigen! ;)



Lots of love, Eline

1 opmerking:

  1. wah zalig heb ik nog voor mn achtste verjaardag gekregen ofzo, amai das inderdaad uren plezier geweest :)

    BeantwoordenVerwijderen