Whos amung us

dinsdag 16 november 2010

Lang weekend!

Mhmh even geleden dat ik nog iets van me liet weten.. Ik heb een lang weekendje bij familie in Frankrijk doorgebracht. Het was heel fijn, maar wel steeds enorm druk! Als we ginder aankomen is er opeens al een hele planning voor ons gemaakt! :) Uiteindelijk heb ik niet veel anders gedaan dat eten en familiebezoeken! Maar het was meer dan de moeite waard!

Ik heb ook twee fijne winkels ontdekt in Auxerre, waar mijn pépé woont.. Botanic (http://www.botanic.fr/) en Rev'affaires (biais lint in alle kleuren, stoffen en veel accesoires... ). Heb niets gekocht wegens te weinig tijd, maar volgende keer maak ik er wel zeker tijd voor! Op de foto zie je kerstmarkt van Botanic, hier hadden ze zo'n mooie dingen!


Lots of love, Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten