Whos amung us

dinsdag 30 november 2010

"Zot van A"(lles op deze site!)

Ik ben vorige week maandag nog eens een film gaan kijken met manlief... "Zot van A" is een echte aanrader! Het is de Belgische remake van 'Alles is liefde' (van een nederlandse regisseur) met allemaal bekende Vlaamse acteurs.Ik heb er echt van genoten en was helemaal ontspannen wanneer de film gedaan was.. plots besefte ik dat ik in de cinema zat en in de kou naar huis moest, mmhmhm ik had toch liever in mijn eigen zetel nog wat "nagenoten"! Het is echt een grappige en sfeervolle film om in deze periode van het jaar te gaan kijken!



Zoals jullie kunnen zien op de fotootjes heb ik weer eens nieuwe Fisher Price Vintage.. Allebei gevonden voor een spotprijsje op de rommelmarkt in Gent. We gingen naar een huwelijk en aangezien we niet vaak in Gent komen, zijn we maar wat vroeger vertrokken en hebben we samen met mijn schoonzus nog twee marktjes gedaan... ;) gezellig! Zij had fijne dingen gevonden, die ik niet had gezien.. en omgekeerd! Dat heb je natuurlijk als je dezelfde passie deelt! hihi..


Lots of love, Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten