Whos amung us

dinsdag 9 november 2010

Uitbreiding verzameling!

Pfff wat een regenachtige dag vandaag! Ik merk toch dat ik er wat 'depri' van wordt als ik niet oplet! Maar ik ben dit weekend naar een speelgoedrommelmarkt in het Antwerpse geweest! Ik heb daar een nieuw speelgoedje van Fisher Price gevonden voor mijn verzameling... Ik had het zelf eerst niet gezien, maar mijn echtgenoot wel! Het is van het jaar '77 en het zit zelf nog in de doos! De trommel/xylofoon is nog in goede staat en we zijn er heel blij mee! Jammer dat de rommelmarkten voor dit jaar gedaan zijn... maar goed, des te meer kijk ik uit naar de rommelmarkten in 2011! 


Ik ga straks wat verder werken aan mijn nieuw projectje, de cirkelrok van Mme Zsazsa. Op haar site vind je een patroon en heel erg veel tips! Ik heb zondag het patroon getekend en de stof geknipt.. Ben benieuwd of het lukt om hem in elkaar te zetten! Het is drie weken na elkaar geen naailes, en ik begin het toch wel te missen hoor! 18 november is het terug van dat, dan gaan we een schoudertas maken!

PS: Hebben jullie ook gemerkt dat m'n pagina bovenaan verandert is? Mijn man heeft dit helemaal zelf gemaakt.. Ik ben heel trots op hem... 't is nl echt geworden wat ik graag wilde!

Lots of love, Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten