Whos amung us

woensdag 3 november 2010

Mjammie!

Vandaag lekkere Penne Al Forno, met gehaktballen gegeten van Jeroen Meus, Dagelijkse kost! Mhmhmh wat was dat inderdaad heerlijk!


Morgen probeer ik Ratatouile van Madame Zsazsa een keer met couscous en merguez! Ik ben heel benieuwd!

En het volgende dat ik jullie wel zeggen past wel een beetje in dit thema.. toch beter dan dat ik dit tussen mijn naai-ervaringen zou zetten! :)
Onze kippen leggen al een drietal weken geen eieren meer.. Ze zouden in de rui zijn, ze verliezen dan hun veren en al hun energie gaat naar het aanmaken van een winterjasje! Ik ben blij voor hen, maar vind het jammer voor onze ei-voorraad! Ik ben zelfs al twee maal zelf eieren moeten gaan halen in de winkel... Tja, hopelijk zijn ze snel weer de oude, onze drie lieven kippetjes!

Ik heb ook vetbolletjes met zaden gehangen voor de meesjes.. zo krijgen zij ook een wintervachtje en blijven ze gelukkig verder fluiten! :) Aahh wat een mens toch blij kan maken in de koude natte herfst!




Lots of love, Eline

1 opmerking:

  1. hey, als je nog eitjes wil mag je altijd komen bellen hoor, die van ons blijven leggen ;o) we krijgen ze niet op.
    Wij hebben ook nog wel ergens een zakje legkorrel staan om wat door hun eten te mengen, maar dat hebben die van ons dus niet echt nodig...
    grtjs
    Emy

    BeantwoordenVerwijderen